Mitt stora feta grekiska bröllop 2

Mitt stora feta grekiska bröllop 2

Nu är äntligen uppföljaren här, Mitt stora feta grekiska bröllop 2 gick för en tid sedan upp på salongerna. Om du liksom jag gillade ettan, kommer du garanterat även uppskatta fortsättningen där Toula och Ians nu tonåriga dotter står i fokus för handlingen. I förra filmen, som kom redan 2002 och regisserades av Joel Zwick, kretsade filmen om Toulas bröllop. Hon hade äntligen blivit kär men var nervös för om hennes grekiska släkt skulle godkänna valet av make. Det blev bröllop och det dags för Mitt stora feta grekiska bröllop 2 att göra succé på biograferna. För succé blev det verkligen förra gången, filmen är den som spelat in mest pengar trots att den inte legat högst upp på biotoppen i USA. Kan de välkända skådespelarna åter fylla salongerna? Då som nu spelas huvudrollen Toula av Nio Vardalos och som Ian ser vi John Corbett. Vill du själv ordna en lika härlig, stor och bullrande fest som i filmen ställer många bygdegårdar upp när du vill hyra festlokal. Du kan även kolla in sidan http://www.hyrafestlokal.se och söka lokal efter ort.

Kommentera

