Fira semester utan pengar

Ja, i år har jag inte mycket pengar. Hur rolig blir då egentligen semestern? Ska man försöka låna pengar kanske och är mikrolån grejen? Är det ett sådant man ska ta för att få någon form av vettig semester i år? Ja, det är frågor jag funderar på just nu!

Jag brukar annars se till att jag har en semesterkassa sparad, så att man kan unna sig saker, göra roliga grejer och så vidare, men nu har ekonomin vart tajt ett tag och har inte kunnat lägga undan. Låna kanske är det man får göra, för vill inte sitta hemma och göra inget i sommar, det vore inte särskilt kul! Även om jag säkert kan roa mig med att se på en massa filmer, så vill man ju kunna göra saker!

Hur gör ni med semester?
pengar22

Kommentera

